Blogg Update.

Nu är det dags för ett inlägg, vi får aldrig iväg några. Vet dock inte vad jag ska skriva om? Matteprov på Onsdag ifall någon undrar. Jag har skaffat World in Conflict, har dock inte hunnit köra särskilt mycket men det verkar som det kan bli väldigt engagerande. Julen är snart här, Julklapparna är nästan klar köpta hoppas de sista går fort.
Bloggen har var ouppdaterad i en vecka, slå det Anna. Nya PC GAMER har komit ut där de recenserar alla spel jag vill ha (de jävlarna), jättebra tidning.
Nämde jag Julen?
Cisco projektet är halvfärdigt, är det någon som vet vad Telia Fibernät kostar att använda får de gärna berätta.
Ska jag kanske skriva om Julen?
Basker och Viva la Bah!

.B2

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Vi kan ju bara hitta på ett pris ;)

2008-12-13 @ 11:30:15
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0