AAARRGHH!!!

Läste i tidningen om den nya kursen man nu måste ta för att få körkort, vilket lägger till 1000 spänn på körkortsräkningen.
Så dom som nu ska ta körkort, vilket nästan enbart är unga måste punga ut mer ur de redan fattiga sparkontona...

Och vilka har bestämt det här? Jo dom sitter och ser till att alla ungdomar är säkra från droger och våld i samhället!! MUHAHAHA
Eller det är väl vad dom ser sig som.
Den ny kursen innefattar en säkert 2,5 timmar lång lektion om alkohol och droger och vad man inte ska köra på i trafiken om man är påverkad av dom.

Det är just den biten jag undrar vad dom tänkte få ut av det hela. 
Jag vet inte vad ni tyckte men när jag tog övningskörkorts kursen så kom jag på att... han säger ju inget viktigt!! killen som man tvunget måste lyssna på för att övningsköra bara står o babblar om nåt man inte har någon anvädning för när man sitter där!! 
JAG VILL HA MINA 2,5 TIMMAR TILLBAKA!!!

Och nu ska ungdomar gå igenom en alkohol och drogkurs... FET CHANS att någon kommer lyssna på det!! utan all kommer sitta där snällt o fint och tänka på vad dom annars kunde gjort med sin tusing medans lärarn gestikulerar hur han pumpar armen full med sprutor när han låtsas köra bil.

Snart är det dags för en revolution tror jag!!....hmmm
på återseende


ÅÅÅNNEEJJ HÄR KOMMER RÄKNINGEN!!!

.b1

Kommentarer
Postat av: .B2

Sjukt...

2009-03-23 @ 23:14:47
Postat av: Fii´kii

Kanelbulle tamefan!!!?

2009-03-24 @ 12:03:17
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Florrpan

Sjukt indeed... jag KANSKE klarar mig, ska prata emd körskolan.



men annars så säger dom ju inget vettigt där, som man inte redan vet om.



Den som kör påverkad skiter helt enkelt i lagen, inte fan hjälper en kurs...

2009-04-01 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0