DÖD ÅT AUTOMATER!

I några veckor nu har jag haft en tradition, bara för att ha en liksom. Den gick ut på att jag, varje fredag, efter gympan, gick och köpte en coca cola ur en automat. Veckans automatcola alltså.
Hade samma plan att göra det den här fredagen, men som vanligt så kan inte allt fungera problemfritt. Jag stoppade in mina 12kr, som vanligt, men det lyste inte upp hur mycket jag stoppat i, jag provade att trycka på colaknappen, men allt som hände var att den flashade att den vill ha 12kr. Sedan fanns det inte heller några instruktioner om vem man skulle kontakta i såna situationer. Så där stod jag, 12kr fattigare och utan cola. Dock så ville jag ha en cola och istället för att få den från automaten så gick jag till kafet i närheten och köpte en för 13kr. Cola som varje fredag fast för 25kr.
Den här får mitt värsta betyg någonsin, 1 av 5 på min colaskala.

Vill ni ha en bild får ni söka efter en på google.

.B2

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att vara rättvis så var det inget fel på coaln, jag är bara sur för att den inte hade någon bonussmak även fast jag betalade mer än dubbla priset.

2009-03-27 @ 19:13:34
Postat av: Den djärve

Jävla i-landsproblem

2009-03-29 @ 01:41:58
Postat av: Fii´kii

Vi stämmer de jävlarna!



Nu jävlar ska ni se.....

.....dö på fläcken!!!

2009-03-29 @ 11:07:11
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Florrpan

haha, köpte du på badhuset? :P

du skulle ha sagt åt dom i cafét, självklart. ^^

2009-04-01 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0